tjolahopp tjolahej glad tjej!

igår tog jag tolvbussen ut till häs :) tidig morgon för mig!
mös en massa så gott som hela dagen och massa tvtittande.
sen blev det iväg och köpa en stor marabou, svärmor var så hygglig att betala ;)
kvällen avslutades med popcorn och mys, helt wonderful.
vaknade runt tio idag, åt frukost och såntdär. sen skulle Martin ut och greja
med sin moppe som han har "gjort sönder", och jag låg kvar i sängen och dega!
sen med lite stress duschade vi och fixa oss lite, sen blev det att gå
över till göran och katarina för att fira görans 50-årsdag! grattis på honom.
åt smörgåstårta, sen tittade vi på törnrosa och tjocka i oss godis ;)
tog 21bussen hemåt.. :(  och när jag kom hem var det en metallicakonsert
på mtv, wiho! men nu är det jeff dunham på femman iallafall, så jävla häftig kille.
och nu tog han fram ACHMED!!!!! hahaha


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0