TJEJMIDDAG!

min och Martins gårdag var jättemysig!
åkte till skolan först runt ett och lämna ledighetslapp och böcker.
sen ner till stan och vänta, träffade gamla vänner! :) och som tur var träffade jag på lajni,
så vi gick runt ett litet tag. träffade på pappa& co inne på mcd, och sen till sist
kom Martin och Anna :) fick en jättefin ros och ett par örhängen! tack hjärtat
åkte hem till mig, kollade på de sista kenny starfighter avsnitten och försökte klura ut
vad vi skulle äta! svårt svårt. till sist bestämde oss för lilla bangkok ;) funkar alltid.
adde skjutsade ner oss, sen buss hem. luktade nog över hela bussen haha!
det blev iallafall klassikern friterad kyckling, mums. mös och tittade på tv,
lite senare drog vi iväg till kiosken, köpte popcorn och choklad.
åkte hem och tittade på marley och jag :) helt okej var den, men vi hade inte orken för att se på hela.
snacka om att man var trött imorse, ville bara ligga kvar i den varma sängen..
men nejnej! fixa oss och åt frukost, sen var det bara att gå till bussen.
den var sen som vanligt, så Martin fick springa till skolan ;) haha stackare
hade datakunskap på morgonen, usch så segt. sen var det idrottsprov,
gick inte så värst bra, men godkänt blir det nog hoppas jag.
sen var det låååång lunch, då blev det att steka ute i solen. varmt som satan
dosen grader minst. så var det samhäll, seeeeeeegt. "haalllååå" haha ett gott skratt.
och turen som jag hade när jag stod på stan, bror kom körandes med sina gula bil.
han skulle hämta mat på max, och jag tackade nej till att få mat jag med. fyfan..
åkte och handlade till tjejmiddagen också, mycket snacks och gott!
nu sitter jag här hemma, ska snart duscha och sätta på mig klänningen.
tjejerna bestämde att alla skulle vara "uppklädda" med klänning.
aja, det är tjejmiddag hos mig ikväll med några klassbrudar, singstar och hemmagjord pizza!
det blir nog en trevlig kväll, uppdatering och bilder kommer senare ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0