Tillbaks till det gamla.

ja, så var det onsdag. skoldagarna rullar på fort må jag säga! :)
och tack lilla lasse att du förklarade en hel del idag om samhällseknomi och en rad konstiga ord,
men tyvärr hade det försvunnit från hjärnan några timmar senare.
på idrotten var jag arg.. klassen skulle till fjärran och simma och ha livräddning, och självklart
kan jag inte vara med. yes, you should know why, men ni som sitter som frågetecken nu, navelpiercingen.
får inte bada i klår (akta stavning) på 2 månader och en 1 vecka till omjag ska vara exakt,
eller jag vågar riktigt inte riskera något. så jag satt där i en timme i fuktig hetta och simabstinens.
då saknade jag verkligen simningen! åkte tillbaka till skolan och åt, och fortsatte med
spanska och engelska.

efteråt åkte jag ner till stan och mötte Martin!
åkte hem till min familjs stökiga och flyttlådsfyllda lägenhet, pappa och angelica var borta i huset,
så vi lagade mat själva. lite överkokta makaroner och brända bacon med lite kyckling blev det, haha
sen mös vi bara i soffan framför madagaskar 2 :) vid åtta följde jag med honom till bussen
och tog samtidigt en promenad, det var ju så skönt ute! kom hem runt nio och duschade,
läste min engelskabok osv. jag förstår intevarför jag gick till datan ens, trött som jag är.
och jag har en sak att berätta, nu har jag bestämt mig. jag ska prova på med blonda slingor,
se hur det blir.. se om man får någon experthjälp ;) Martins moster är ju utbildad frisör, 
jag kan ju alltid fråga iallafall! :)

jaja, nu säger jag tack och godnatt.

Den visar att vi hör ihop
som ett försiktigt glädjerop
förenar det oss i det bitterljuva
det liv vi måste klara av
och allt vi tog och allt vi gav

Kommentarer
Postat av: malin

fan att inte jag oxå har nytaget hål i naveln så jag slapp den där pärsen på simningen!

2009-04-23 @ 15:26:55
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0