tell me princess, now when did you let your heart decide?

idag var det skola som vanligt, och dagen gick ju rätt snabbt. spanska, engelska och matte. masoud var hygglig idag, vårt tjat om att jobba ute/hemma/bibblan blablabla.. lönade sig ;) typ hela klassen gick hem, förutom jag och några till. vi gick ut på gården och satte oss med matteböckerna i solen. men det blev inte mycket jobb tyvärr, eller inget alls lär jag erkänna. gick och åt, så vandrade vi ner till staden. efter ett tag blev det ben&jerry's! mums filibabba. njöt av det goda och dåliga samvetet. runt två mötte jag linnea, så vi gick runt ett tag :) tog inte lång tid tills vi gick till kvarnparken. satt där i solen och pratade. åkte vidare hem till her place i bomhus, satt ute på altanen och pratade massa minnen, HAHA herregud. resten av kvällen blev det att sitta på youtube och titta på massa videos, måla naglarna osv. runt nio tog jag en promenad hem till brynäs, riktigt skönt. och det är nåt konstigt med bloggen just nu så jag inte kan lägga in bilder, segt och tråkigt.. jaja, godnatt :) PUSS PÅ LINNEA GÅSBERG!

Kommentarer
Postat av: linnea

puss på dej! :D <3

2009-04-23 @ 22:58:19
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0