Tacka gud för denna sköna vecka!

eller inte gud men.. det är bara ett uttryck så skitsamma ;)
inte för att vi har samhällsprov om samhällsekonomi och engelskabokrecension
utan de sköna skoldagarna. min vecka har hittills vart tidig, förutom måndagen.
idag fick jag och några till sluta halv två, för att vi jobbade på svenskagrejen när vi egentligen hade rast,
imorn har jag en lektion och det är samhäll. på idrotten ska dom simma och det kan ju inte jag vara med på,
men egentligen har jag ju spanska men då är ju mer än hälften borta i sthlm och det enda vi gör är
att gå igenom gamla nationella prov och till sist är engelskan inställd. WIHO!
så då slutar jag tio imorn, känns rätt skönt faktiskt.
och på torsdagar slutar vi alltid tolv, och sen är det långhelg! jippie :D
idag efter skolan åkte jag hem en snabbis, sen ner till stan igen för att träffa linnea :)
gick runt på stan ett tag, köpte en parfym. åkte hem efter ett tag och åt mat,
sen åkte jag, mamma och jimmy ner till kolonin där håkan och ingela har sin lilla stuga.
mormor och morfar var också där. dom fikade och jag pluggade för fullt.
åkte hem och pluggade ännu mer, så jävla jobbigt! hjärnan är helt slut nu kan jag tala om ;)
men nu ska jag gå och lägga mig, är så hiiiiiiiiiiiiiiiiimla trött. godnatt på er

 du betyder hjärtat!







Kommentarer
Postat av: linnea

<3

2009-04-29 @ 19:17:57
URL: http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0