powerpowerpowerkings

har glömt bort bloggen lite, hihi men sånt händer.
fredagen i skolan var ganska slapp kan man säga, nationella i engelska på morgonen,
sedan gympa och så var det valfritt samhäll. slutade 12, åkte hem och packade, duschade osv.
jimpan hämtade mig. kom hem till mamsen och städade och så, till sist kom Martin :)
vid sex cyklade vi ner till korsnäsplan så jag fick prata med huges tränare,
och nu ska jag få provträna med dom. herregud, i'm gonna die.
cyklade hem och åt tacos, sen mös vi framför tvn hela kvällen!

lördagen lärde vi gå upp runt nio, för älskling skulle med tiobussen,
så jag la mig ute och stekte i hettan. klantpojken missade självklart bussen från stan,
så han fick komma tillbaka, men jag klaga verkligen inte ;)
dessvärre åkte han bara 45 min senare.. men jag stekte vidare i 2timmar ungefär,
duschade och klädde på mig. tog bussen till valbo, träffade en aning
fulla killar från bollnäs (och klockan var tre på eftermiddan..) som försökte väcka bussresenärerna
till liv och börja sjunga, men det gick inte vidare bra. dom började snacka om att dom gjorde hembränt
och shit, hahaha. till sist kom jag fram till stackbo station, och då var det bara att sätta igång
att sälja lotter. och så var det fram till sjutiden, då åkte jag äntligen hem.
käkade grillat med la familia och cyklade ner till lizziegirl :) efter mig kom mia och pauwi.
cyklade till vårvik, men när vi kom skulle alla plötsligt dra. kul? svar nej.
så vi gjorde det med.. liza och pauwi cyklade vidare till brynäs medan
jag och mia stod kvar och snackade med pontus. sen blev det att cykla hem i kylan,
så det kan bli! menmen, nu är jag så jäklans trött så nu blir det att krypa till sängen och sova.



att jag ens orkar skriva!
godnatt på er :)


   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0