mopedgäng med shörvhjälm

HAHA, några kommer iallafall förstå rubriken.
det var en jättemysig tjejmiddag hos liza iallafall,
och så körde vi en hel del "lekar" ;) vet inte hur jag ska förklara riktigt,
men skratta, det gjorde man verkligen! till efterrätt blev det isglass på pinne, mumsigt.
sen ringde vi dit lina, så stack alla utom lina ut på moppe.
jag och maja fick ta lizas gamla, och turas om att ha den fula hjälmen, som
inte har nå hakskydd eller nånting HAHA smexigt
blev en ganska kort tripp, hamnade på mcd i hemsta till sist.
blev burgare och glass för några av oss, och jag fick iallafall njuta av lite värme ;)
sen åkte vi hem till liza med moppen, så tog jag och maja bussen hem.
är trött som en apa nu, ska faktiskt ta och krypa till kojs nu.
ska åka rätt tidigt till mormor och morfar och hjälpa till lite hemma hos dom,
tjäna lite extrapengar nu när jag är pank, alltid bra..
aja,  sov sött vakna blött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0