Ja men det är stek!

usch, fyfan vilken hemsk natt! började med att vakna kl 6 av att jag grät,
hade en hemsk jävla äckel dröm.... :(:( kunde inte somna om förrän vid sju, fy fan!
men till sist somnade jag om iallafall! vaknade runt tio igen och gick upp,
åt frukost och så, sen åkte jag och mamma till pappa för att hämta mina grejer.

 min lilla stekare skulle till boulongern!

sen åkte vi hemåt, så tog jag och mamma möjligheten att gå ut och sola!
hur skönt som helst var det, fast kalla vindar, men det står man ut med ;>
satt därute i över två timmar. lite skillnad blev det nog. och så var det dags för
påskäggsletande. vi fick en varsin biobiljett med popcornmeny till och godis :) mums.
duschade och packade upp lite, och nu ska jag skala potatis! haha roligt.
men sen ska jag, pauwi, liza och daniel till vårvik med massa folk :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken go stekare :)

2009-04-13 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0