imöra då far vi Lizziegirl!

Älskling kom hem till mig runt fyra nångång, då hade jag redan tappat upp ett bad till oss :)
och så lite tända ljus och musik. och mitt hår började brinna :o hahahaha
eller ja, några få hårstrån men det luktade pyton. men lite komiskt var det ändå.
käkade, och sen skulle vi cykla och köpa chokladbollar men matöppet har ju stängt igen..
och kiosken bredvid hade inga heller så vi kom hem tomhänta, om man inte räknar med
den där äckelportellon Martin köpte. så vi gjode popcorn istället och kollade på resten
av marley och jag. fyfan vad sorglig den var på slutet.. då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
samtidigt råkade vi ha sönder min fåtölj, och jag vet nog vad ni tänker att vi gjorde, men stopp där nu va!
dom som har vart hemma hos mig vet hur mycket den går att luta bak, och så satt vi och gungade
fram och tillbaka, och vips hamnade vi för lite långt ner och föll pladask ner på golvet :'D
då kunde man inte låta bli att skratta åt eländet! så vi låg där och asgarva ett tag innan vi hävde oss loss.
så tog han 20bussen hem och jag gick hem och packade klart det sista.
sedan skjutsade jimpan hit mig, och jag kommer nog fördriva min kväll här eller om jag ska vara duktig
och skriva klart spanskan och skicka in den.. hmrf, får se hur det blir med den saken.

och en sak ska ni få läsare lova, att smsa mig så mycket ni bara kan och orkar!
eller ja dom som vill ;)  ha det gött nu i skolan allihopa, hihi
kommer hem på lördag eller söndag för dom som var intresserade.
PUSS


kommer sakna min parvel, min älskade Martin!

Kommentarer
Postat av: malin

haha du är för rolig sterlyperly :)

2009-04-16 @ 15:01:24
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0