IKEAchips - vi gillar't!

PRECIS innan jag ska kliva ut i dörren, böjer mig ner för att sätta på mig skorna,
så börjar det droppa ner blod på golvet. självklart börjar jag blöda näsblod och det bara forsar!
jippie. kände mig lagom snygg när jag satt där på bussen med en fet papperstuss i näsan (y)
tur att det inte varade så länge då. mötte upp ludvig på stan och åkte iväg till valbo köpis.
gick runt där ett bra tag, han köpte nya jeans. muy bueno!  därefter blev det käk på IKEA,
alltid lika mumsigt ;) sen fick vi idén att köpa med oss chips och choklad, IKEAs egna, fashion!
tyvärr var chokladen inte lika god som vi hoppats på, så det blev att mumsa chips på väg hem.
flott and gott. sen åkte båda hem till sitt, och jag har typ suttit här sen dess..
knäppt kort, försökt att plocka undan lite kläder från golvet, men no no, det går inte nu.
ikväll blir det wipeout, sällskap hoppas jag på iallafall :) alltid mycket trevligare.
se om kristoffer kommer, och maybe eddy? jaja, inget bestämt än.
TACK FÖR IDAG LUDVIG :D

 Ludvig drack rödvin (!) på IKEA

 lite ynka färg har man då fått. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0