I wanna take a ride on your disco stick

usch, mitt ben gjorde verkligen ont idag. glömde att nämna att jag råka vicka moppen
när de andra stod och tanka så fick jag den rätt på smalbenet och foten.
så nu är jag lite blå och öm, och det gör ont när jag sätter på mig skor kan jag tala om!
aja, nog om det ;> åkte hem till mormor och morfar idag och var där i stort sätt hela dagen,
kom hem och rensade mina lådor och packade ner lite.. inte långt kvar nu!
tog en dusch och vidare ner till stan och mötte ludvig, och i samma veva träffade
jag liza och mia som skulle till waynes, så vi hängde med dom :)
där var även eddy och hiller. så hade inte dom min favoritpaj, så det blev inget fika haha
de andra åkte hem så jag och ludvig roa oss själva ett tag, HAHAHA
vi gick in på mcd och beställde på engelska, jag höll på att dö :'D
killen i kassan verkade lite misstänksam ;;

killen: can I ask you where you're from?
jag: uuh.. uhm.. ukraine!
killen: oh, you look very swedish!
ludvig: haha (a)

snacka om att man fick hjärnsläpp, och det första som kom upp var ukraina?! smidigt.
haha, det var redigt kul faktiskt, och så fortsatte vi och frågade folk var flygplatsen låg etc.
herregud, ingen brist på fritid här ;) haha
tog elva bussen hemåt, nu sitter jag här och lyssnar på Lady GaGa - Love Game
kanske förklarar rubriken. men nu ska jag sussa, ska upp rätt early och åka till häs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0