I could walk 1000 miles to be with you

jag fastnat lite för H.E.A.T - 1000 miles, ni vet dom som uppträdde i melodifestivalen? ;)
sköööööön låt alltså . aja, kom i säng runt två inatt, och vakna ett idag :o
har inte sovit ut såhär på skitlänge, så det var skönt men ändå lite slösad tid.
fast nu är det ju lov, så nu får man sova hur mycket man vill!
gick ut på framsidan och solade lite mindre än två timmar med mor min.
så himla skönt väder nu :) pyttelite ynka färg fick jag väl, men den "svenska" solen
tycker verkligen inte om mig. har verkligen svårt att bli brun!
men i slutet på juli/augusti planerar jag och linda på att åka utomlands,
har hittat ett billigt ställe i spanien, Alicante! så nu får vi hoppas att jag får ett bra betalt sommarjobb,
och så börjar jag väl lägga undan pengar varje månad som förra året!
jag får väl hoppas på det bästa helt enkelt :)
ikväll ska jag vara med angelika, liza och pauwi. först ska vi kanske käka hos mig,
sen får vi väl se vad vi hittar på. det är ju ett jäkla bra väder, så ut blir det nog ;)

 bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0