home from lappland

från onsdag till söndag var jag i dorotea som sagt. tack för de där 5 dagarna lapp-liza (lizziegirl)
även kallad pindus numera ;) haha! det började med att jag skulle säga pettsson,
och då blev det fettsson, för jag tänkte på findus samtidigt. så det blev fettsson och pindus!
maffiga smeknamn var det ja.
för att sammanfatta lite kort vad vi har gjort: 6 timmar i bil upp! fytusan.
ätit massa god mat, MASSA chips och godis, spelat ett x antal parti yatzy,
filmer, hundpromenader och bara chillat :) synd att det inte blev nå skoter bara.. den "lilla" snötäcket
de hade räckte tydligen inte. och så kan man snacka om dryg hemresa, ont i huvudet som fan
och det kändes som att vi aldrig skulle komma hem! till råga på allt fick jag hög feber på kvällen,
det var minsann inte kul. kika på wipeout sen blev det att krypa ner i sängen och sova.
med många tvivel gick jag upp och åkte till skolan, bra gjort av mig!
seg dag i skolan men jag överlevde den iallafall ;)
snart drar jag iväg till boomhouse, ska ut och gå med pindus och pauwi!
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0