hhheeellllooo ssthhhllmmm!

och imorse var jag så smidig att jag vaknade en kvart innan vi skulle åka,
så det var bara att plocka på sig något från den ouppackade väskan och sätta på sig.
känns som att jag har samma kläder varenda jävla dag! tråkigt, men sant.
hämtade upp grandparents hemma hos dom, sen bar det iväg.
trött som få, så jag sov hela vägen till sollentuna. wiho
kom fram dit och fick en liten påsklunch, jag och anna blev mätta redan vid förrätten! haha
sen var vi bara ute i solen och fikade, gick upp till falkberget för att kolla på utsikten,
och de må jag säga att det var en jävla utsikt därifrån! dessutom hittade jag ett av mina drömhus.
bild kommer senare, men sen fick jag reda på att eniros ägare redan bor där, fasen ;)
senare blev det wipeout såklart, har nog aldrig sett mormor skratta så mycket :')
och så blev det mat. anteckna (!) lamm är inte min stora favorit, men det gick i! värd att anteckna det också.
efter maten fick vi en jättegod efterätt med blåbärs- och limesorbet, jordgubbar och kladdkaka.
lät som en hejdundrande efterrätt, men det var rätt små portioner uppdelat på en tallrik.
sen spelade jag, anna och marlene spel. trodde du ja! hette det, hade aldrig hört talas om det förr
men det var riktigt jävla kul! "Tror du att spelaren till vänster skulle kunna lägga ut en nakenbild på sig
själv på internet?" den frågan fick marlene, och spelaren till vänster var jag. och hon sa JA! hyggligt ;)
och marlene fick käka mjöl, mums... aja, nog om det.
nu sitter jag här med mickes laptop och marlene vid andra datan, jäkla nördar!
men snart ska vi nog kolla på film, sen godnatt för oss. hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: ryding

Det spelet har jag, vi får dra ihop gänget och spela nån gång!;)

2009-04-13 @ 18:57:49
URL: http://stickat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0