hallå där köp blåbär!

hallå där en gång till, köp rutten sill.
skoldagen var väl helt okej. började med foto, och då hade minsann susanne smackis kommit tillbaka.
S: ja, det här är ju sista fotolektionen för terminen..
Alla försökte nästan att se lite ledsna ut men jag skrek hurra inombords! foto kan vara rätt kul egentligen,
men smackis gör det inte speciellt intressant. gjorde ett snabbt såkallat bokomslag,
och sen gick vi på lunch. rullade på med matte och svenska, sen var det slut för dagen.
lär ju bara nämna bilden som vi hittade utanför caféterian, som vi satte upp på toaletten HAHAHA



kände mig lite tunnt klädd i den kyliga vårsolen, men jag får skylla mig själv.
åkte ner på stan och mötte maja :) gick runt en massa och tittade efter välbehövliga saker.
och det hittade vi kan man säga. åkte hem runt fem och åt, sen satte jag mig i sängen
och läste i min engelskabok Megan 2, som handlar om en 15årig tjej som har fått barn,
skitbra faktiskt! första boken handlar mest om när hon upptäcker att hon är gravid,
problemen med hennes mamma osv.. rekomenderar starkt.
sen blev det att läsa hela kapitlet i samhällsboken om samhällsekonomi,
det var ett av det tråkigaste ämnena jag har läst om kan jag tala om! FY
sen tog jag ett välbehövande bad, vila hjärnan lite haha
tjing! :)


Kommentarer
Postat av: annapanna

jag är förvånad, jossan läser en bok!?

hahahah puss pårejj <3

2009-04-23 @ 17:47:58
URL: http://nightglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0