Fotboll för hela slanten

måste säga att det var jobbigt, och min kondis är inte på topp..
men otroligt jävla skitkul! fy tusan. men nån bollkontroll hade jag då inte, kände som en jävla torsk på plan.
men jag tog mig igenom träningen, och alla verkar vara skittrevliga :) det var några kända ansikten
och massa nya framförallt! efter 1 ½ timmes träning cyklade man hem, trött som man var.
duschade och åt kvällsfika, och nu ska jag ta och lägga mig i sängen :)
och skorna jag låna av marlene, fy fan! små som få så nu har jag blånagel på båda stortårna,
så jag kände mig en aning handikappad i slutet av träningen, kunde fan ha presterat mer.
men NU ska jag sova gott, så imorgon taggar vi för skola. not


 tack älsklingslinda för att du fixade headern, ännu en gång ;) puss!









Kommentarer
Postat av: lindaR

varsegod snugglo ;D !

2009-04-28 @ 22:15:26
URL: http://fettstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0