Cause I'm the motherfucking hero!

T.I. feat. Akon - Hero (8)

roligt att bli väckt tio idag, telefonjäveln ringde mitt i min djupa sömn.
så kunde jag inte somna om, jippie.. men jag bestämde mig för att ligga kvar
iallafall, fördriva tiden med quadrapop! gick upp och gjorde frukost,
väckte mamma och jimpan på köpet, haha jävla fyllskallar.
usch, nu är det ju söndag igen, så nu är jag deppig. det tråkiga vädret gör det ju inte mycket bättre heller.
jag har inget planerat idag, tror jag (?) förutom att jag ska hem till pappa ikväll.
men lite glad är jag allt, har ju iallafall två veckor lov! skönt
plus att det blir sthlm nästa helg, very very nice price
nu blir det dusch, sen får jag se vad som hittas på i krokarna ;)

 STEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0