brum brum brother D

ja, så var det egentligen tänkt att vi skulle till vårvik, men no no!
INGA skulle dit, och fyra pers utan tändvätska (!) vid en kall kust är väl inte det bästa.
plus att vi inte hittade mitt kubbspel..
så vi besökte i14, där några var :) kallt som fan var det också, framförallt när man
åkte moppe.. men det gick bra för mig och daniel hihi.
jag har nog aldrig skakat av kyla som ikväll, fy tusan säger jag bara.
men vi åkte till sist hem till liza, åt lite gott och blandat som köttbullar, prinskorv,
bullar, soppa, kex, riskakor och mackor! det blev som en liten buffé där i lizziegirls kök ;)

 vi åt kubb istället för att spela det! HAHA så jävla bra pauwi

efter vårt lilla knytkalas tog vi med oss ett element, filtar och vattenpipan ut på altanen.
lite senare kom joacim också :) rökte pipa, lyssna på musik och prata strunt.
till slut var alla så sega och frusna så vi gick in och kollade på en skräckis,
men min kroppstemperatur steg nog inte en grad kan jag tala om!
jag och daniel gick hem vid halv ett, kalla som vi var. vi som sa att vi inte skulle sätta oss vid datan,
men jag tänkte lägga in ett inlägg iallafall, nördig som jag är.
men nu ska jag sova, för imornbitti åker jag till sollentuna till kusinerna mina
med mami& co. hör av er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0