borde borde borde..

sova sova sova!
nu är engelskan och kostfrågorna klara :) wiho
började skriva på spanskan men kom på att jag inte har pappret hemma.
det blir en ledig dag för mig imorn, skönt.
har en lektion jag egentligen lär gå på, men jag har gjort läxan och skickat den till robert,
lite plus på mig tack, samma dag som den gavs och allt ;) haha
har varken spanska eller matte, så det känns onödigt att åka till skolan
för att ha en timmes lektion. nejdu! det blir att sovasovasova.
skönt ska det bli, jajamensan.
imorn är det årsdag för mig och Martin också :) äta på resturant och göra mysiga saker!
det ser jag fram emot.

 Ja, det här var tisdagens hemliga uppdrag.

Kommentarer
Postat av: malin

ett supersnyggt uppdrag!

2009-04-05 @ 21:56:24
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0