april april din dumma sill

rätt lugn dag i skolan, på samhäll gjorde vi frågorna, självklart hade jag tappat bort mina svar. smidigt
sen var det idrott, boxning stod det på schemat. då var det pass för min del,
some of you know why ;) så jag, halla, johanna och lovis skulle på promenad.
men vi satte oss i solen och stekte lite, hur skönt som helst.
och så var det lunch, och jag föredrog den vegitariska köttfärssåsen tusen gånger mer
än den vanliga.. usch på den!
sen var det spanska, och jag jobbade faktiskt! sist engelska, och då skulle robert på möte
så vi fick jobba själva, så jag och brudarna stack ner på stan istället.
gick runt där ett tag tills ludvig slutade, så kom han downtown :)
kollade runt och träffade folk. köpte en parfym iallafall!
så träffade vi på beckis, och gick samtidigt och hälsade på linnea på BR!
min gås var så söt i sin lilla utstyrsel ;)
sen gick vi till mcd och åt, beckis följde med också :)
satt där och hade trevligt ett tag, sen åkte vi alla hem.
nu ska jag snart göra klart träningslära frågorna, sen göra engelskan och spanskan.
rolig kväll jag har framför mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0