TRÖTT men glad

yep, nu sitter man vid datorn igen och skriver på novellen..
har skrivit typ en halvsida, men det går framåt!
snart är det lunch och jag är dödshungrig, men det blir kalops :s
segt senigt kött.. det var skitäckligt på ångköket,
så jag undrar hur det kan vara på sodexho.
jag längtar till helgen också by the way,
idag ska jag hjälpa till med håkans flytt,
sen troligen vara med linnea (?) :) kanske kikar in på wajnas födelsedagsfest hihi.
imorgon blir det partaj, riktigt nice.
hoppas jag får träffa älskling på söndag, det skulle göra min deppiga dag!
men nu ska jag kolla på när mulin och bettan förlorar på bubble struggle.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha vilka är det som ligger sist i bubble då?!

inte är det mulin och bettan iallafall ;D

2008-12-01 @ 21:36:02
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0