skriv skriv skriv skrivx8miljarder

känns som att vi har 3 tusen läxor just nu!
sitter i datasalen med ungefär halva spm,
hallström var hygglig och bjöd på chokladboll,
fast bara om jag "hjälpte" han med bokrecensionen haha :'D
fick reda på att vi kunde skriva klart recensionen på lektionen imorn,
så jag jobbar med no:n istället, hur mycket som helst
och till råga på allt lär man lämna in två saker för att få närvaro
på lektionerna som vi har jobbat självständigt. KUL svar nej.
snart ska jag dra till stan och möta wajna,
sen ska vi hem till mig och laga mat sen ha bögkväll as usual,
det ser jag fram emot :):) har ju inte träffat bögen på länge!
menmen, lär nog skriva vidare.. SNARK

malin aka mulin är söt, puss på gosiga henne
OOOOOCH PAAAAAAAAAAAAAAAAULA ÄR SIMPLY THE BEST


Kommentarer
Postat av: mulin

men styrley är också ganska sööööööööötnosig! :D :*

2008-11-28 @ 10:16:27
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0