ja, nu ska jag inviga bloggen! :)

hihi, ja det här är min såkallade blogg..
NYA blogg kanske jag ska tillägga, hade en förut där jag skrev två inlägg i.
haha, men det ska det bli ändring på.
jag har bestämt mig att jag ska försöka skriva varje dag!


min helg har vart mysig,
i fredags var jag med flickorna, hyrde film och mös hos lizziegirl.
igår sov min älskling hos mig, vi gick på bio.
nya madagaskar2, så jävla rolig var den :D haha
sen åkte vi hem och sov, och han åkte rätt så tidigt idag
pga träning.. tråkigt :(
och vi kan inte ses nästa helg heller för jag ska hjälpa
till med flyttningar och shit. något positivt är det väll
för jag tjänar pengar! wiho
lär ju börja tänka på julklappar också, har no idea vad som ska köpas!
aja, nu ska jag fortsätta med att plugga till engelskaprovet SUCK SNARK OCH STÖN
hörs då people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0