degsöndag+ tvmys

ja, det blev ett andra inlägg trots allt haha.
gick faktiskt rätt bra att plugga,
det är inte så svårt egentligen men det kommer inte bli lätt att komma ihåg all skit
om USA's "system of government" och thorpen gör det ju inte mycket roligare..
efter pluggningen drog jag mig ner till tv:n och kolla på ensam mamma söker
och lite av erik&mackan snygga och smärta med moder.
drack blåbärste, kanske hur gott som helst.
om ni var intresserade att veta! men jag rekommenderar det starkt :)
aja, nu blir det att krypa till kojs så jag orkar upp till school tomorrow.
JAG SAKNAR MIN ÄLSK REDAN
puss och guten nacht
(haha påhittad tyska)

Kommentarer
Postat av: Carrå

Jag kommer bli en trogen läsare ;) hihi

2008-11-23 @ 22:18:44
URL: http://kattenwiskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0