tusen suckar för söndagar

pratade i telefon med w till 4-5 imorse tror jag, haha.
till sist var jag så yr att jag knappt kunde titta :')
så väckte mami mig tjugo i två, dåligt trött man var.
gick upp och satte mig vid datan ett tag,
sen kollade på reprisen av stjärnor på is, fråga mig inte varför!
jag som inte tycker om det..
tog mig en bit mat och därefter ett varmt behövande bad.
sen har jag bara slappat hela dagen!
tråkigt, men skönt på något sätt.
nu sitter jag och kollar på wallander,
ska nog ta och dra mig till sängs alldeles strax.
imorgon är det skola, suck snark och stön.
sen blir det långpromenad med lizziegirl, längesen man träffa kvinnan!
aja, nu orkar jag inte skriva mer.
puss på sevgi's MVGnovell+ henne också såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0