slut i huvudet.

hej, nu sitter jag i skolan och väntar på att min engelskalektion ska börja!
så ruggit trött och jag har muntlig redovisning, ye. tur att det är bara
är framför 3pers +thorpen. power point gör det ju bra mycket lättare.
sov hos sevgi inatt i skutskär :) otroligt roligt och mysigt var det.
så vi är ju ganska trötta idag, mitt huvud värker som en..
ja, jag vet inte vad. hoppas på mer sömn inatt, haha.
men jag skriver mer om dagen igår senare, har ingen tid och ork.
nyss kom johan in och sa att han skulle ha sitt sista matteprov,
så skulle han vara klar med hela ettans matte! stört, hur orkar man egentligen.
men heter johan MVG lindberg såååååå.
aja, nu ska jag rulla iväg till lektionen.
püýýýsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0