lov lov lov lov JULLOV

igår var det skola as usual, rätt soft.
 massa olika polkadanser på gympan+ sluta tidigare.
haha, man har ju inte den bästa taktkänslan.
efter skolan åkte jag hem till älskling,
mös framför tv:n med gott. sällan ;)
så åkte jag och isabell in med 21bussen.
idag var det ju sista skoldagen för året,
så vi samlades i klassrummet och pratade om vad som hade vart bra
och mindre bra under terminen. det tog runt en kvart, sen fick vi gå.
haha, det kändes ju väldigt nödvändigt! så halva klassen ställde
sig och köade utanför aulan. vi skulle se talangjakten.
efter mycket knuffande och klämmande från spid treorna tog vi oss in,
fick hyffsade platser iallafall! rasmus och petter sjöng hallelujah
och spela gitarr, ryyyyyyyyyyysligt bra  :) "westlfe wannabeesen"
var ju mest underhållande iallafall hahaha! vann gjorde iallafall trollkarlen erik höhö.
efter talang gick jag, lisa, malin, sofia och linda downtown. gick och käka på nian,
sen tittade vi runt bara. sen helt plötsligt tappade jag och linda bort de andra,
så vi gick runt och kollade i affärer i flera timmar, roligt var det.
runt fyratiden var jag så hiskligt trött så jag åkte hem.
nyss har jag tagit ett varmt bad.. skönt var det. har en ruggig huvudvärk och kroppen är alldeles mör.
kommer nog somna tidigt ikväll, första dagen på lovet men vafan.
jaja, nu ska jag gå till köket och kolla om pizzan är klar! yum
 
jag, dannberg och lovis! vi ses 8 januari spm1. vissa av er tidigare höhö


Kommentarer
Postat av: Malin

det var en mysig dag :))

2008-12-21 @ 15:56:21
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0