hej trött tjej.

älskling kom hem till mig vid elva igår,
och jag var lustig och överraskade med popcorn och tända ljus haha.
kollade lite på en film på ettan, zozo hette den. kommer ihåg den från konfirmationen!
lite smårolig var den faktiskt. sen somnade vi runt ett, trötta som få.
så ringde mobilen på 6 imorse, så det var bara att gå
ut till parkeringen där papi väntade..
åkte och brödjobbade medans älsk sov, kom hem runt halv 10.
ingen av oss kunde somna om, så vi gick upp och åt frukost.
sen myste vi framför tv:n med popcorn igen haha, mucho gott.
så gjorde vi mat och sen åkte han till sin match..
jag plocka undan lite och jimmy försökte hjälpa mig att få igång högtalarna
på datan, men det gick inge vidare. får nöja mig med gamla partylåtar
på dvd, inte_kul. tog ett långt avslappnande bad för att värma mig lite, mihi.
mitt rum är snarare ett kylskåp härnere.
 om ca 2timmar kommer kusinerna hit, 
ska bli roligt att träffa dom :) long time no seen som man säger.
usch, om inte ljudet börjar funka snart kan jag ju inte kolla 2½men heller..
roligt svar nej. aja, nu ska jag börja klä på moí.
ciao!


Kommentarer
Postat av: murwell

örrru, släng in lite bilder ibland också. mycket roligare att läsa då sörru ;)

saknar dig u know <3

2008-12-07 @ 21:07:20
URL: http://erickssonmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

örrru, släng in lite bilder ibland också. mycket roligare att läsa då sörru ;)

saknar dig u know <3

2008-12-07 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0