hehe rubrik?

sorry, har inte haft tid att blogga för er som brydde er!
ja, igår kom min älskling hem till mig runt fyra.
så beställde vi mat från amigo och åt det, mmmmuummms.
så köpte älsk popcorn och jordnötter åt oss, mums på det också.
medan vi åt kollade vi på fäst vid dig :)
laddade hem filmer gjorde vi också, det blev 4 american pie filmer haha.
hade allmänt mys med 2 av filmerna och gott, så somnade vi runt ett.
gick upp runt 10 och åt frukost, sen har vi slappat med mer film
+ett mysigt bad. så åt vi och blablabla, sen skulle han på träning
och åkte runt halv fem.. nu håller jag på att ladda in musik på mobilen,
sen ska jag bege mig till fröken bertilsson :) ska tillbringa min natt där,
det blir mys!
puss på min man
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0