heaven's on fire

sov som sagt över hos lizziegirl igår, mycket nice!
förutom att vi gjorde sönder ljudet på deras tv,
hahaha lite komiskt i det hela.
mös med god mat och kex, vitlökssmör etc.
hade så grymt tråkigt och ville göra något,
försökte med bowling men det var fullbokat!
men vi följde med josefin, emil, eddy och hiller ner till hemsta
för att äta på mcd, eller ja hiller åt.
sen tog vi en tripp till sätra och försökte få tag på nicke och alex,
men icke sa nicke hihi som aldrig svara i telefonjäveln!
till sist fick vi tag på alex som sa att nicke var i uppsala, höhö.
så vi åkte hem, var hemma runt tolv.
blev nattamat för mig och liza as usual, men denna gång julmat ;)
förvånande, right? sen gick vi upp till tvn och kolla på massa
fula serier, bland annat bert. somnade runt fem kanske.
vaknade runt två idag, gick ner och åt frukost
sen skjutsade set hem moí! packade och såntdära,
sen var det bestämt att vi skulle gå på yesman på bio med alexandra och pauwi,
 men det blev för stressigt för alla så vi ska kolla på film at my place istället.
mia blir också med :) men nu ska jag och madre åka till padre och lämna
väskorna, sen köpa hem kinamat! mumma :)
vi hämtar nog upp lizziegirl på vägen och hyr en film också.
aja, nu ska jag pyyyyysa.
PUSS
 en suddig bild på min lizzie från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0