god jul :)

min julaftonsmorgon kunde nog inte blivit bättre,
vaknade upp som sagt i hedesunda hemma hos älskling!
hade mysig kväll igår med god mat och bak/fritering av bullsmet ;)
gick och la oss typ vid ett tiden, och väcktes av mia vid elva idag
med julstrumpor med paket i! haha, jag fick isabells strumpa
med skumtomtar och en trisslott i :D
så fick jag min julklapp av älskling, ett jättefint armband!
gick ner och åt en liten julfrukost.
gick upp och slappade ett tag, sen var det dags för mig att åka till valbo.
innan jag åkte fick jag en julklapp av älsks föräldrar, en slags ljushållare
ska det nog föreställa med två tomtebarn, hur söt som helst haha.
så skjutsa stefan och älsk mig hem till mormor och morfar,
åt jullunch och såntdär, sen åkte vi hem till boomhouse.
kollade på kalle anka och kan du vissla johanna? så öppnade vi julklapparna,
jag fick äran att vara tomte! woho. fick en datastol, spegel (YES!) pengar,
hårspray, bodylotion, trisslotter, raggsockor och småsaker!
alla saker var välbehövande iallafall, så imornbitti åker jag och madre
till siba/expert och köper mobil till moí. äntligen slipper jag fittmobilen!
iallafall, så åt vi mat och kollade på karl bertil jonssons julafton,
hur skön är inte den? :') så kollade vi på tomten är far till alla barnen,
kunglig film! så åkte mormor och morfar hem, det var inte många julgäster
det här året. aja, det här var en bra jul tycker jag.


förlåt jag var tvungen att täcka över ansiktet, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0