en dag kvar!

gårdagen spenderades först med liza, sen åkte vi till stan med jojje, emil,
angelika, ida, hiller och eddy. gick runt där ett tag, sen åkte vi till hemsta mcd
och åt :) gott och flott. speciellt emils cheeseburgare tycker jag, haha.
åkte ner till stan igen för att liza skulle kolla på en tröja, så kom hennes
föräldrar och hämtade oss. träffade paula också, happygirl :D
så skjutsa dom hem mig till padre, packade grejer och duschade
och drog iväg till liza igen. gick en långprommis och handlade
frukost och lite gott. kom hem och gjorde våran specialwook,
mums filibabba! gick upp och kollade på mamma mia,
tröttnar nog aldrig på den ;) åt glass gjorde vi också,
och kollade på en kass film som liza ville se,
så jag bestämde mig för att sova. jävla silverfang film.
somnade inte förns vid 3tiden, och skulle upp 9!
men vi tog en liten sovmorgon iallafall, så kom vi iväg
mot stan vid 12 så det var ju skapligt. kom dit,
så köpte jag skorna som jag hade tittat ut.
åkte vidare mot valbo, trötta som vi var. köpte en t-shirt,
en sjal och en halsduk iallafall, det var välbehövligt!
klockan var bara kvart i 2 när vi åkte hem, men vi var för trötta..
aja, kom hem till padre och städade mitt rum.
nu är jag hungrig och hoppas på mat snart!
PUSS

 skorna jag köpte today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0