dan före dan föredopparedan!

satt uppe till 3 inatt, glömde totalt bort tiden alltså.
ställde klockan på 12, och började städa huset..
ungefär tre och en halv timme tog det, puh.
men pengar får man iallafall!
tog en dusch, sen åkte jag ner på stan och mötte ludwert :)
jag köpte mina sista julklappar, kortlek till mormor och morfar
och film till brother haha. så köpte han chinos och ett par skor, nice.
gick med liza &co ett tag också, ye. sen gick vi till mcd och jag åt,
hungrig som jag var efter allt städande!
så tog båda sjubussen hemåt.
nu när jag kom hem hade jimpan tagit med sig högtalare till datan
och halstabletter, precis som lovat. 
nu är jag superhappÿ över att ha ljud igen :D
nu ska jag slå in julklapparna sen får vi se what happens.
kanske laddar hem en film eller något.
PUSS /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0