dan efter dopparedan, hehe

idag var det bara att klä på sig och vara klar halv 10 och se glad ut,
för jag och madre skulle på mellandagsrean på siba och expert.
svinkallt var det, och folk.. så fanns inte mobilen på siba,
bara med 3 abonnemanget, aldrig i livet 3 igen!
så vi åkte vidare till expert, och där var det inte en kotte och mobilen fanns där wihu :)
så nu har jag ÄNTLIGEN ny mobil, och kan äntligen smsa! eller ja, när
madre har laddat på ofcourse. och comviq har jag nu också, känns bra.
sen åkte vi hem ett tag, sen bar det iväg igen, den här gången till mormor och morfar
för att äta middag. så skulle adde hem vid sex så skjutsa han hem mig.
nu sitter jag här och kolla på ABBA the mamma mia story, haha.



 bjuder på en bild på mobilen, en aning suddig men det funkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0