dagen rubrik elikamed frågetecken

min dag har väl vart helt okej.
först skjutsade madre mig till mormor och morfar. var där i stort sett
hela för- och eftermiddagen.
och städade och kollade på gamla videos/bilder från när alla var små.
sen skjutsade mormor hem mig till mamma, så började jag baka
julgodis för fulla muggs. var så grymt trött!
tog en välbehövande dusch, sen kom paulina och liza förbi
med en film, popcorn (äckelcheddar) chips och choklad.
mums! vi kollade på P.S i love you. hur mysig som helst! :)
trodde jag skulle gråta floder när isabell hade berättat om den,
men den var inte SÅ sorglig som jag hade trott.
så åkte dom hem vid elvatiden, så satte jag mig här igen.
nu stinker det cheddarpopcorn i mitt rum. inte mums.
imorn ska jag städa i stort sett hela huset och tjäna cash av madre.
alltid något! sen vet jag inte hur det blir på kvällen..
hör av er om ni är sugna på att hitta på något :)
puss och godnatt.
 jag avslutar med en sjukbild, yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0