är så jävla trött på det här!

skola, läxor, skola, läxor, en gnutta fritid, skola, läxor..

usch, snart helg som tur är. bara hemska torsdagen kvar,
så ska jag städa hos mormor och morfar och tjäna lite cash!
vill bara hem till mamma nu och fixa med rummet, gaaaaaaaaaaaaaah.
självklart hade jag glömt att skicka novellen till min skolmejl så jag kan inte skriva på den,
så får väl sitta kvar på fredag.. funny funny.
kusinerna kommer på lördag också, det blir nog nice.
älskling kommer och sover med mig på fredag,
snacka om att göra min helg!
aja, nu ska jag försöka börja med naturkunskapsfördjupningen.
om det är roligt eller tråkigt förstår ni nog.

PUSS
m heart j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0