ÄNTLIGEN HELG

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! fredag fredag fredag!
var på svenskalektionen i skolan och skrev klart min novell, haha fulaste slutet nånsin.
så skulle jag sätta mig och göra no:n men hittade typ inga lediga datorer.
så jag stack hem och packade det sista och skrev klart fördjupningen.
så jävla skönt att ha det gjort. snart kommer papi från jobbet och skjutsar
förmodligen hem mig. då ska jag råstäda mitt rum och inreda nya rummet.
så är jag typ ensam hemma hela kvällen, så kommer ju älskling
och sover med mig också senare :)
usch, nu är jag trött i fingrarna och hungrig som en jävel!
kanske skriver mer ikväll om jag har kopplat in datan..
PUSS på fredagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0