8 månader!

shit, hade totalt glämt bort bloggen..
menmen, min helg såg ut såhär:
fredag, sov jag hos linnea! nice somfan :):)
lördag, party och sen sova hos lizziegirl,  och det var en lyckad kväll. 
iallafall för vissa, haha no comments there ;) 
igår tog jag och sevgi en tripp till köpis,
köpte ett par jeans och ett linne. 
sen köpte vi korv och chips på ikea och åkte hem,
hur trevligt som helst med dig pudding :) 
idag var jag med min älskling, vi har ju som sagt 8 månader idag!
åkte hem till mig och åt mat, kolla film och sånt.
så fick jag presenter av han, en mössa och ett par vantar (a)
mycket välbehövande enligt honom, eftersom mina andra vantar är så extremt fula,
hahahaha. mycket fina var dom iallafall!
imorgon blir det att plugga,  hade totalt glämt bort novellen.
 att den ska vara inlämnad på torsdag..
så det blir ingen pizzanight hos sevgi, tråkigt men sant..
NU VILL JAG BARA HA HELG! puss...

jag älskar dig martin lundgren av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0