2 DAGAR TILL LOV HÖRRNI

snacka om att längta..
EN jävla lektion idag, nööööödvändigt svar nej.
spanskan blev vi lediga ifrån för att sps1 ville det, bra gjort säger jag bara :D
efter skolan åkte jag hem, skulle egentligen bli hämtad vid skolan för
vi skulle vill köpis. men padre hade blivit ännu dåligare så han orkade inte åka.
men sen föreslog angelica att vi kunde åka med cassandra, då fick man
någonting att göra till fem iallafall! gick runt på ikea och köpte grejer,
sen till köpis och köpte julklappar. så skjutsa hon mig hem till madre,
jag skulle ta reda på alla kläder och dammtorka lite i gamla rummet. 
åt mat med mormor och morfar, sen skjuta bror hem mig hit.
tog ett långt bad med ansiktsmask och hårinpackning (y)
lär nog ta och sova snart, så jag orkar med morgondagen!
ska åka hem till älskling efter skolan, mys :)

och så lilla mulin som var sjukling idag, ja man kan ju inte säga att du missa något! haha
 

Kommentarer
Postat av: Malin

naaw, vilken sötig bild ;>

2008-12-21 @ 15:55:19
URL: http://malinolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0